hongkongnieuwzeelandfiji.reismee.nl

Zeekayaken

Ik ben geloof ik in de war benvan het links rijden. Het Abel TAsman NP ligt inderdaad aan de noordtip van het Zuidereiland.

Wellington was nog steeds erg windy. Ik ben naar het Te Papa museum gegaan. Erg mooi. Veel Maori geschiedenis. En nog mooier alle museums zijn hier gratis.

Het eten is hier erg engels. Je ziet overal Fish and chips reclame. En veel lam. Je kunt hier heerlijk vis eten.

Ik geloof dat ik het eindelijk door heb hoe het moet met die foto's. Zo niet dan hoor ik het wel. Het Abel Tasman NP was fantastisch. Het is een aaneenschakeling van allemaal kleine strandjes langs een regenwoud. We waren met 9 personen incl. de gids Kyle. Een leuke vent maar erg druk. Ik had de pijp leeg na een dag met hem en dat kwam niet door het kayaken. We hebben iedere dag zo'n 4- 5 uur gekayakt. En daarna lekker luieren op het strand of zwemmen. Lekkerrelaxed dus. We hebben geen walvissen of dolfijnen gezien. Wel veel zeehonden en 1 stingray (ik weet niet wat de Nederlandse naam is, een rog?) oh ja en 1 pinguin.

Vandaag ben ik doorgereisd naar Punakaiki. Een klein plaatsje aan de westkust. Ik zit hier in een hostel midden in de bush. Erg knus. Er zijn allerlei trails die je kunt lopen. Ik denk dat ik dat morgen ga doen.

Reacties

Reacties

Anne-Marie

PRACHTIG!!!!! Héérlijk ziet t er uit :)

lies

Het heeft vandaag gesneeuwd in Gémenos dus al die mooie fotos met zon, héééééééérlijk, geniet er maar lekker van.
kusjes,
lies

Marianne

Lieve Jeanette,

Hartstikke leuk die foto's. Zo te zien heb je het goed naar je zin. Wat een mooie stranden.
Wel een hard gelag hoor, hier is de hele familie aan het snotteren en komt de temperatuur zelfs overdag niet boven 0. Maar jouw foto's brengen een beetje zon in de huiskamer. Wat zal dat straks een overgang zijn als je midden in de winter (het is dan al weer bijna Kerst) terugkomt. Maar straks eerst nog even genieten op de stranden van Fidji.
In je huis is alles ok, de planten leven nog etc.
Kus, Marianne

Paula

Hoi Jeanette,

Schitterende foto's!! Zo te zien heb je het goed naar je zin. Zo'n ADHD-er aan je zijde brengt wel een hoop drukte en gezelligheid in de kayak op zee.
Veel plezier, ben benieuwd naar de rest van de foto's.

Groetjes Paula

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!