hongkongnieuwzeelandfiji.reismee.nl

Zie jullie gauw

Hoi allemaal,

Het zit er bijna op. Een strandvakantie is normaal gesproken niet mijn soort vakantie maar na 4 weken rondtrekken in NZ is het lekker om tot rust te komen met een cocktail en een boek bij de hand.

Morgen reis ik richting Amsterdam via Los Angeles en Londen.

Ik vond het hardstikke leuk om op deze manier contact te houden met het thuisfront. Heel erg bedankt voor al jullie reacties. Ik heb er van genoten.

Dikke zoen voor iedereen en tot gauw,

Liefs Jeanette

Reacties

Reacties

Marianne

Ik zie het al helemaal voor me: jij, lurkend aan een cocktail in een strandstoel, uitkijkend over de zee, met aan je voeten een mooie jongeman die je vermoeide voeten masseert (mijn fantasie gaat met me op de loop!). Je hebt het verdiend na die barre tocht!
Bereid je voor op kou en sneeuw, maar geniet voorlopig nog maar even van de zon daar.
Het was ook erg leuk om je op deze manier te volgen op je reis, met verhalen en plaatjes.
Tot gauw, ik hoop dat je een goede terugreis hebt.
Kus,
Marianne

Anne-Marie

Kommaargauwterug, is niks daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!