hongkongnieuwzeelandfiji.reismee.nl

Christchurch

Hallo iedereen,

Het is mijn laatste dag in Nieuw Zeeland (snik). Zo te lezen is het nog steeds petweer in Nederland, met bijna en hele ongelukken (doe voorzichtig hoor), Jacqueline in het gips (beterschap!). Dus ik ga er nog goed van genieten in Fiji.

Vijf weken is echt te kort om Nieuw Zeeland te zien. Ik heb een aantal plaatsen uitgezocht die ik echt wilde zien en waar ik ook wat langer heb verbleven.

Ik heb mijn auto eergister heelhuids ingeleverd in Christchurch. En ik krijg mijn borg terug. Dus deze dame heeft het nog niet zo slecht gedaan met 't ootootje.

Christchurch is een hele Engelse stad. Met punterbootjes op de rivier, pubs, parken en victoriaanse gebouwen. Je ziet nog goed de ravage van de aardbeving. Er zijn nog steeds panden afgezet met hekken. En ze zijn nog steeds bezig met het neerhalen van beschadigde huizen. Misschien maar goed om te vertrekken en het noodlot hier niet langer te tarten

groetjes,

Jeanette

Reacties

Reacties

eleonore

Voor 'n laatste 'piek-ervaring' in NwZeeland: je kunt tof raften in Christchurch!!! (dacht altijd dat raften voor watjes was die niet durfden te kayakken, tot mijn raft-ervaring in Christchurch.... had al nattigheid kunnen/moeten voelen bij ondertekenen form. waarin alle risico's e.d. voor eigen rekening zijn!!) Nee hoor, ga lekker genieten van je allerlaatste dag daar en heerlijk dat je nog 'n Fiji toetje hebt!! Weer hier = nu ok, weinig wind, meeste wegen weer schoon, iets boven 0, droog. Vlgd week schijnt 't weer kouder te worden, evt met regen/sneeuw. Dus je kunt 't niet eeuwig blijven ontlopen!!!
lfs, xxx, el.

eleonore

oh ja, en knap gedaan met oto'tje hoor!! Petje af! en nw. zeeland zou je eigenlijk gewoon een half jaar of jaar moeten verblijven, relaxed overal 's gaan kijken. Maar jij hebt 't al goed gedaan door niet van zelfde vliegveld af weer te moeten vertrekken, geeft al veel meer ruimte. Want 't is idd niet: oh, was te kort, doen we nog 's 'n keer......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!